Blog
Wat wij voor jou hebben geschreven

Heb jij een carrousel op je website? Check of je ‘m goed hebt ingezet
Vraag een groep designers of een carrousel op je website een goed idee is en er ontstaan sowieso twee kampen. Maar wat zijn de argumenten van die fanatieke tegenstanders én voorstanders eigenlijk? Wa...

Wat je moet weten over een micro nudge (en hoe daarmee je conversie verhoogt)
Heb je veel websitebezoekers, maar weinig conversie? Dan kan een micro nudge je helpen om je bezoeker aan te zetten tot een bepaalde taak. Hoe? Dat lees je zo. Wat is een micro nudge? Een micro nudge ...

Pop-ups: irritant of goed getimed? Zo maak je ze aantrekkelijk
Misschien herken je het wel: je zit lekker te scrollen op een website en dan komt er opeens een pop-up tevoorschijn op je scherm. Pop-ups kunnen irritant zijn voor de gebruiker, maar vanuit marketingp...

Doe deze vijf dingen en houd zo je WordPress website veilig
Een snelle, veilige en betrouwbare website, dat is wat je wil. Een website waar ongenode gasten geen toegang toe hebben en waarvan persoonsgegevens niet op straat komen te liggen. Volg de 5 regels uit...

Creëer een persona: zo begrijp en bereik je jouw doelgroep
Een persona is een fictief persoon die je doelgroep representeert. Die heb je nodig om een beter beeld te krijgen van je doelgroep. Dit fictieve personage is niet zomaar verzonnen. Het is gebasee...

Zo schrijf je goede online teksten (en dat is anders dan op papier)
Merk je dat je online teksten niet volledig worden gelezen? Niet vreemd. Het is namelijk lastig om de aandacht van de online lezer vast te houden. We zetten een aantal schrijftips op een rij zodat je ...

Waarom wij alleen maatwerk WordPress websites bouwen
Je kent ze vast wel, de (gratis) thema’s of pagebuilders waarmee je in een paar klikken een WordPress website bouwt. Lage kosten, snel resultaat. Tenzij je een optie zoekt die net niet in het thema ...

Zo zet je emoties in bij web- en appdesign
Emoties, elk moment van de dag hebben we ermee te maken. Ook op je website en in je app kan je inspelen op de emoties die je gebruiker ervaart. Hoe je dat kan doen vertellen we zo. Maar eerst leggen w...