Blog
Wat wij voor jou hebben geschreven

Zet WooCommerce Analytics in voor jouw webshop
Ben jij benieuwd hoeveel je verkoopt op je webshop? Wil je weten welke kortingscodes goed werken? Of wil je meer inzicht in jouw klanten? Sinds kort heeft WooCommerce een nieuwe functionaliteit live g...

De klant centraal met ‘See Think Do Care’
Een customer journey, ook wel ‘klantreis’ in het Nederlands, is een weergave van alle interactie van een klant met een organisatie. Het See Think Do Care Model helpt bij het in kaart brengen van d...

Interactieontwerp: wat is het en waarom is het zo belangrijk?
Interactieontwerp is het vormgeven van de wisselwerking tussen de gebruiker en het product. Een belangrijk onderdeel hiervan is het achterhalen en centraal stellen van de behoeften van de gebruikers. ...

Samenwerken in een project: voor iedereen wat wils
In ieder project betrekken we onze klanten en onze partners zo veel mogelijk. Dit doen we bijvoorbeeld door hen in dezelfde online project omgeving te plaatsen. We hebben ervaren dat iedere projectman...

Denk groot, maak het klein: micro-momenten en micro-animaties
Micromomenten zijn korte momenten waarop een gebruiker met veel aandacht naar een apparaat grijpt (vaak een telefoon) om ergens iets meer over te weten, iets te kopen, iets te doen of om ergens naar t...

Het Hollywoodmodel en waarom wij er mee werken
Wij selecteren voor elke project de juiste talenten om zo het beste resultaat te bereiken. Wij geloven dat we op deze manier het verschil kunnen maken. De inspiratie voor deze werkwijze komt van het z...

Ontwerpprincipes in de praktijk: de Gestalt-principes
Ons brein heeft de neiging om alles wat we zien te organiseren in groepen of samenhangende vormen. De nabijheid van de vormen en de gelijkenis ertussen hebben daar onder andere een grote invloed op. D...