Blog

Wat wij voor jou hebben geschreven

Pop-ups metafoor confetti

Pop-ups: irritant of goed getimed? Zo maak je ze aantrekkelijk

Misschien herken je het wel: je zit lekker te scrollen op een website en dan komt er opeens een pop-up tevoorschijn op je scherm. Pop-ups kunnen irritant zijn voor de gebruiker, maar vanuit marketingp...

Lees meer
interactieontwerp

Interactieontwerp: wat is het en waarom is het zo belangrijk?

Een interactieontwerp is een technische schets van een website of app. Daarmee laten ontwerpers de interactie tussen de gebruiker en het product zien.  Een belangrijk onderdeel hiervan is het onderzo...

Lees meer
project

Samenwerken in een project: voor iedereen wat wils

In ieder project betrekken we onze klanten en onze partners zo veel mogelijk. Dit doen we bijvoorbeeld door hen in dezelfde online project omgeving te plaatsen. We hebben ervaren dat iedere projectman...

Lees meer
micro-animaties

Denk groot, maak het klein: micro-momenten en micro-animaties

Micromomenten zijn korte momenten waarop een gebruiker met veel aandacht naar een apparaat grijpt (vaak een telefoon) om ergens iets meer over te weten, iets te kopen, iets te doen of om ergens naar t...

Lees meer
Hollywoodmodel

Het Hollywoodmodel en waarom wij er mee werken

Wij selecteren voor elke project de juiste talenten om zo het beste resultaat te bereiken. Wij geloven dat we op deze manier het verschil kunnen maken. De inspiratie voor deze werkwijze komt van het z...

Lees meer

Ontwerpprincipes in de praktijk: de Gestalt-principes

Ons brein heeft de neiging om alles wat we zien te organiseren in groepen of samenhangende vormen. De nabijheid van de vormen en de gelijkenis ertussen hebben daar onder andere een grote invloed op. D...

Lees meer