Projecten van Vincent Ariëns


KAPR, exclusieve haarstyling voor mannen
KAPR is gespecialiseerd in het ontwikkelen en verkopen van haarstylingsproducten aan kapperszaken. Om dit online goed door te voeren hebben we samen met hen om de tafel gezeten. Daaruit is de huidige ...


Documentatiebank vereniging de oude fiets
Vereniging de oude fiets Voor Vereniging de oude fiets hebben wij een website ontworpen en ontwikkeld. Het is een platform voor en door liefhebbers van oude fietsen. Folders, kranten, boeken, tijdschr...


DermaClinic: maatwerk website voor cosmetisch kliniek
DermaClinic is dé medisch cosmetische kliniek, gericht op huidverbetering en huidverjonging. Als cosmetische kliniek, laserkliniek en schoonheidssalon heeft DermaClinic alle professionals op beautyge...
Blogberichten van Vincent Ariëns

Label Vier start samenwerking met Marathon.R
Eind februari hebben we onze handtekening gezet onder een samenwerkingsovereenkomst met het duurzame hardloopmerk Marathon.R. De komende tijd gaan we onze tijd en kennis in het ontwikkelen van een onl...

Hoe belangrijk is het aantal kliks voor de gebruikersbeleving?
Als je online op zoek gaat naar informatie, een dienst of product, wil je zo snel mogelijk vinden wat je zoekt. Er zijn echter verschillende factoren van invloed op de vraag of je slaagt en hoe snel j...

Overstappen naar Google Analytics 4
Een aantal maanden geleden lanceerde Google de vernieuwde versie van Google Analytics: Google Analytics 4 (GA4). Een grote verandering waar we in de toekomst veel profijt van gaan hebben. Voor nu voel...

Hoe werkt Label Vier op afstand? We leggen het graag uit
In de huidige tijd is het lastig om fysiek af te spreken. Het is even niet anders en dus hebben ook wij ons snel aangepast. Gelukkig werken we al veel en vaak op afstand. Videobellen is ons niet vreem...

Alles over de progressive web app
Een aantal jaar geleden wilde iedereen een app. Wie een app had hoorde er bij. Nu is het niet zo dat de relevantie van een app is afgenomen maar de noodzaak is wel veranderd. Een gebruiker wil vooral ...

Maak jezelf geliefd bij de lezer én bij Google met cornerstone content
Cornerstone content omschrijft de kern (of een deelonderwerp daarvan) van wat jij als bedrijf doet. Het is de hoeksteen waarop jouw website is gebouwd. Deze teksten zijn vaak langer dan ‘normale’ ...

Hoe kun je jouw zichtbaarheid in de zoekresultaten van Google verrijken?
Om je zichtbaarheid in Google Search te vergroten, kun je de zoekresultaten verrijken. Dit doe je met behulp van onder andere structured data, rich snippets en personaliseren op locatie. Met behulp va...

De 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini
In het artikel over dark pattern design, schreven we hoe je mensen niet moet beïnvloeden. Als alternatief noemden we de beïnvloedingsprincipes van Cialdini. In dit artikel leggen we je uit wat deze ...