Lees alles over Label Vier

Label vier is opgezet door Eric Mulder en Vincent Ariëns. Wij zijn ondernemers die geloven in de kracht van samenwerken. We hebben Label Vier als een netwerk organisatie ingericht die zich focust op het ontwikkelen en verbeteren van digitale producten.

Label vier: een netwerk organisatie

We zien dit als een label waaronder meerdere partijen kunnen opereren volgens onze principes en ideeën. Beide hebben we een grote passie voor digitale communicatie en techniek. We denken graag buiten de gebaande paden en zoeken altijd naar de beste oplossing. We hebben geleerd om vanuit een gebruiker te denken en zijn zo in staat de ultieme klantreis vorm te geven. 

Hier zijn we goed in (onze formule):

  1. We brengen de klantreis van de gebruiker van je product in kaart. Eventueel met behulp van gebruikersonderzoeken & het ontwikkelen van persona’s.
  2. We hebben een aantal Brown Paper Sessie’s ontwikkelt om je klantreizen en interactie ontwerp snel en goed te visualiseren.
  3. Als er duidelijk is wat we gaan ontwikkelen kleuren we dit in door middel van een goed en mooi design.
  4. Natuurlijk ontwikkelen en ontwerpen we  apps en websites. We hebben een focus op hoogwaardige WordPress ontwikkeling.

Hoe werkt Label Vier op afstand? We leggen het graag uit

In de huidige tijd is het lastig om fysiek af te spreken. Het is even niet anders en dus hebben ook wij ons snel aangepast. Gelukkig werken we al veel en vaak op afstand. Videobellen is ons niet vreemd en iemand die aan een project meewerkt op afstand ook niet. Toch missen wij de fysieke

lees verder 4 minuten

Internetbureau Amersfoort

Wij zijn Label Vier. Een internetbureau uit Amersfoort. Ons kantoor zit op de Printerweg 10. Vijf minuten lopen vanaf treinstation Amersfoort Schothorst. Wij vernieuwen door gebruikers echt centraal te zetten. Ons belangrijkste doel is om onszelf in jouw klant te verplaatsen.

bekijk pagina

Meer dan een gezellig plaatje: Het nut en de noodzaak van goede afbeeldingen

Samenvatting: Een goede afbeelding heeft een sterke aantrekkingskracht. Internetgebruikers zoeken steeds vaker met behulp van afbeeldingen. Het gebruik van afbeeldingen op jouw website kan je daarom helpen aan een goede plek in de zoekresultaten. Een bezoeker eist echter een hoge kwaliteit van de afbeelding, een goede weergave op elk device en een hoge laadsnelheid. Bij

lees verder 5 minuten

Maak jezelf geliefd bij de lezer èn bij Google met cornerstone content

Cornerstone content omschrijft de kern (of een deelonderwerp daarvan) van wat jij als bedrijf doet. Het is de hoeksteen waarop jouw website is gebouwd. Deze teksten zijn vaak langer dan ‘normale’ artikelen en bevatten veel informatie. Je laat met deze teksten zien waarin jij een expert bent. Daarnaast helpt cornerstone content ook om hoger in

lees verder 9 minuten

‘We zijn toe aan iets anders’ en andere slechte redenen om te vernieuwen

Het is bijna altijd een goed idee om je website of app te vernieuwen. Zowel jouw doelgroep als online ontwikkelingen staan nooit stil. Ik zie in de praktijk dat website optimalisatie vaak op basis van onderbuikgevoel wordt gedaan. Dat kan anders! Bijvoorbeeld met een gebruikersonderzoek. “Deze informatie is slecht vindbaar, kan er misschien een link

lees verder 2 minuten

De vijf lagen van UX design van Jesse James Garrett

Met de 5 lagen van UX design, ontwikkelt door Jesse James Garrett, ontwerp je in 5 stappen (van strategie naar vormgeving) hoe de gebruiker jouw product zal gaan gebruiken. Dit biedt structuur aan het ontwikkelteam, helpt je in het beperken van (onverwachte) kosten en zorgt dat jouw doel met de website en de wensen van

lees verder 4 minuten

Samenwerken in een project: voor iedereen wat wils

In ieder project betrekken we onze klanten en onze partners zo veel mogelijk. Dit doen we bijvoorbeeld door hen in dezelfde online project omgeving te plaatsen. We hebben ervaren dat iedere projectmanagement omgeving zijn voor- en nadelen heeft. Daarom hebben we het beste van twee werelden gecombineerd door een koppeling te schrijven voor twee verschillende

lees verder 3 minuten

Het Hollywoodmodel en waarom wij er mee werken

Wij selecteren voor elke project de juiste talenten om zo het beste resultaat te bereiken. Wij geloven dat we op deze manier het verschil kunnen maken. De inspiratie voor deze werkwijze komt van het zogenoemde ‘Hollywoodmodel’. Deze manier van het opzetten van projecten levert gelegenheidsformaties op die hun talenten én datgene wat ze het liefst

lees verder 3 minuten