Home » Ontwerp

Een goed ontwerp is belangrijk omdat het de uitstraling van je merk over moet brengen aan de gebruiker van je website of app. Voordat we starten met het ontwerp vinden we het belangrijk om eerst de klantreizen en het interactieontwerp in kaart te brengen. Voor het ontwerpen van jou website of app werken we samen met verschillende designers. Wij zijn van mening dat de huisstijl van een merk ook goed moet aansluiten bij de designer. Daarom kiezen wij altijd de designer die het best bij het project past.

Tijdens het ontwerpproces werken we met verschillende iteraties en feedback momenten zodat je zelf veel invloed op het ontwerp kunt uitoefenen. Omdat het interactieontwerp al door ons is gedaan ontstaat er geen verwarring over functionaliteiten en kan de designer met een duidelijke briefing aan de slag. Alles helder? Dan kunnen we starten met de ontwikkeling!

Op deze ontwerpen zijn we trots





Ons waardenetwerk van designers

Wilfred

Art Director

Laurens

Designer

Michiel

Designer

Ons laatste artikel over ontwerp voor jou

De vijf lagen van UX design van Jesse James Garrett

Met de 5 lagen van UX design, ontwikkelt door Jesse James Garrett, ontwerp je in 5 stappen (van strategie naar vormgeving) hoe de gebruiker jouw product zal gaan gebruiken. Dit biedt structuur aan het ontwikkelteam, helpt je in het beperken van (onverwachte) kosten en zorgt dat jouw doel met de website en de wensen van

lees verder 4 minuten

Ontwerpprincipes in de praktijk: de Gestalt-principes

Samenvatting Ons brein heeft de neiging om alles wat we zien te organiseren in groepen of samenhangende vormen. De nabijheid van de vormen en de gelijkenis ertussen hebben daar onder andere een grote invloed op. De Gestalt principes definiëren deze verschillende invloeden. Wanneer je deze principes toepast, zorg je ervoor dat je aansluit bij de

lees verder 4 minuten

Denk groot, maak het klein: micro-momenten en micro-animaties

Micromomenten zijn korte momenten waarop een gebruiker met veel aandacht naar een apparaat grijpt (vaak een telefoon) om ergens iets meer over te weten, iets te kopen, iets te doen of om ergens naar toe te gaan. Op deze momenten kun je gebruikers aan jouw website binden door te focussen op ‘aandacht’, ‘context’, ‘snelheid’ en

lees verder 4 minuten